Frågor & svar
För att starta en retur kan du kontakta oss på info@foodstock.se
Från det att du lämnat in din retur hos ditt ombud, kan det ta upp till 14 dagar innan vi mottagit och behandlat din retur och du får din återbetalning. Du får en returbekräftelse via mail så fort vi tagit emot och behandlat din retur. Är allt som det ska genomförs då samtidigt återbetalningen. Det kan tar mellan 2-5 bankdagar, beroende på vald betalningsmetod och bank.
Har du använt Klarna som betalningsalternativ?
Vi krediterar beloppet tillbaka till Klarna, som kommer att skicka dig en ny uppdaterad faktura.Har du fått fel belopp återbetalat?
Vänligen kontakta vår kundservice så hjälper vi dig gärna.Du hittar även mer information i vår ångerrätt och returpolicy samt i våra allmänna villkor
Foodstock Destination genomförs ca 4 gånger per år - en gång per årstid.
Som tumregel försöker vi alltid att släppa bokningen av resorna ca 2 månader innan avfärd men då varje resa skräddarsys kan det variera hur långt i förväg vi har möjlighet att släppa information och bokningen.
Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har frågor om ett specifikt event eller resa.
Tyvärr kan vi inte garantera att vi kan ta biljetter i retur till våra event.
Skulle evenemanget ställas in av arrangör/Foodstock har du dock självklart rätt till återbetalning.
Du är alltid välkommen att kontakta oss med din fråga ändå så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig med dina funderingar.